گروه تولیدی فرا لیزر با بهره گیری از دستگاه های لیزر غیر فلزات و لمینیت ( چسباندن انواع متریال مثل مقوای چاپی و کاغذ و گالینگور و سایر روکش ها ) و پرس سنگین ومنبت کاری و معرق کاری وجعبه سازی موفق به گردآوری مجموعه ای از امکانات لازم برای تولید محصولات مختلف گردیده است.

فرا لیزر با راه اندازی بخش خدمات لیزری حکاکی و برش ( لیزر چوب )، آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد. این خدمات شامل برش و حکاکی لیزری روی کلیه مواد از جمله مواد زیر می باشد :

این خدمات در صنایع مختلف از جمله صنایع تبلیغات و ساخت هدایای تبلیغاتی ، صنایع اسباب بازی ، صنایع کیف و کفش ، صنایع ماکت سازی ، صنایع قطعه سازی ، صنایع خودرو سازی ، صنایع شیشه ، صنایع سنگ ، صنایع جواهر سازی و سنگ های تزئینی ، صنایع پارچه و پوشاک و صنایع بسیار زیاد و متنوع دیگر ارائه میگردد.

مراحل انجام خدمات حکاکی لیزری و برش لیزری به ترتیب زیر می باشند

طراحی : این مرحله توسط متقاضی خدمات ، شخصی به عنوان طراح یا طراحان این شرکت انجام می گیرد . در این مرحله طرح به وسیله یکی از نرم افزار های گرافیکی و طراحی و یا نقشه کشی از جمله فتوشاپ ، کرل دراو ، اتوکد و یا دیگر نرم افزارها و با فرمت های مشخص تهیه می گردد

تهیه مواد اولیه : در این مرحله مواد اولیه توسط متقاضی خدمات و یا این شرکت و با هماهنگی در مورد رنگ ، ضخامت ، ابعاد و برخی پارامترهای دیگر تهیه می گردند

تست و یا ساخت نمونه اولیه : در این مرحله نمونه ای از طرح اصلی بر روی ماده اولیه تهیه شده اجرا می گردد تا علاوه بر به دست دادن پارامترهای مربوط به دستگاه نمونه هایی از کیفیت های مختلف را به متقاضی خدمات ارائه و علاوه بر کمک در اعمال تغییرات احتمالی و لازم ، حدود بهتری از هزینه تمام شده کار را به ایشان ارائه دهد.

انجام کار : در این مرحله طرح اصلی با لحاظ کردن تغییرات احتمالی و لازم و بر روی مواد اولیه تهیه شده به طور کامل انجام می گردد.

آدرس کارگاه : شهرک صنعتی خاوران

تلفن تماس

09125208174

09371024746

E-mail : laserfara@gmail.com